رییس میز خدمت حضوری و الکترونیک دانشگاه منصوب شد
.
طی حکمی از سوی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه
علوم پزشکی شیراز، «عبدالکریم مقیمی» به عنوان رئیس میز خدمت حضوری و
الکترونیک دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، در متن این حکم آمده است:
به
استناد نامه شماره 123/923 د مورخ 98/04/17 مدیرکل محترم دفتر بازرسی، ارزیابی
عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در خصوص تسریع و تسهیل در ارائه خدمت به
مراجعین با هدف ارتقای رضایتمندی آنان در قالب سیاست های کلی نظام اداری، جنابعالی
با حفظ سمت، به عنوان رئیس میز خدمت حضوری و الکترونیک دانشگاه منصوب می
شوید. امید است با رعایت ضوابط شرعی و قانونی در ارائه خدمات سریع، آسان و به هنگام
به مراجعین موفق و موید باشید و با بهره گیری از تخصص و تجارب خود در انجام امور
مشروحه زیر حداکثر اهتمام را به عمل آورید:
· تسریع
در ارتقای میز خدمت الکترونیک
· تشکیل
منظم «کارگروه میز خدمت» با عضویت مدیران امور پشتیبانی و رفاهی، مدیریت آمار و
فناوری اطلاعات، مدیریت توسعه مدیریت و تحول اداری و سایر حوزه های مرتبط و تشکیل
منظم جلسات آن جهت رفع موانع و ارائه راهکارهای اجرایی و نظارت بر استقرار کامل
میز خدمت
· توانمند
سازی نیروی انسانی موردنیاز جهت ارائه خدمات از طریق میز خدمت با همکاری و هماهنگی
حوزه های تخصصی مرتبط
· شناسایی
و اولویت بندی خدمات قابل ارائه از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیک با همکاری
حوزه های تخصصی
· اطلاع
رسانی نحوه ارائه خدمات به طرق مختلف الکترونیک و حضوری به مراجعین و متقاضیان
دریافت خدمات
· نظارت
بر نحوه ارائه خدمات از طریق میز خدمت با انجام نظرسنجی های دوره ای
· ارائه
گزارشات دوره ای (3 ماهه) از اقدامات صورت گرفته در زمینه استقرار میز خدمت جهت
طرح و تایید در کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم
دکتر
محمد علی قادری اردکانی
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه
علوم پزشکی شیراز
نظر دهید